lan englan tam

පුවත්

උග‍්‍ර ටොක්සික් සමාජයක දුෂේණි ට සහ සචින් ට මොකද වෙන්නේ

تعطيل النجومتعطيل النجومتعطيل النجومتعطيل النجومتعطيل النجوم
 

පසුගිය දවසක MirrorArtsයූ ටියුබ් නාලිකාවේ ඩිල්ෂාන් පතිරත්න ගෙන් ප්රේමය  යනු ඔබට අනුව කුමක්දැයි එහි වැඩ සටහනේදී  අසනු ලැබූ ප‍්‍රශ්නයට ඩිල්ෂාන් උත්තර දීලා තිබුනේ ඉන්දියාණු මූලාශ‍්‍රයක අදහසක් දක්වමිනි.

ප්රේමය  ට ලස්සන විග‍්‍රහයක් දීලා තිබුනා  රාවණා ව ආදේශ කරලා.   ඒකෙ තිබුනා රාවණාගෙ මූණු දහයට නම් දහයක්.  moods දහයක්. කාම, ක්‍රෝධ, මෝහ, මද, මාන, බුද්ධිය,චිත්ත, මානස, මාත්සර්්‍යය ,අහංකාරය කියන ඔය දහය .ඔය දහය ඇතළෙ ලව් කියලා මූඩ් එකක් නැහැ.ෆියර් කියලා මූඩ් එකකුත් නැහැ.ඒ රචකයා ඒක විශ්ලේෂණය කරලා තියෙනවා හරි ලස්සනට. ආදරය කියන්නේ මේ මූඩ් දහයට.කාම, ක්‍රෝධ, මෝහ, මද, මාන, බුද්ධිය,චිත්ත, මානස, මාත්සර්්‍යය අහංකාරය ඔය දහයෙන් එක එක මූඩ්ස් එක එක වෙලාවට එළියට එනවා.

මේ කාරණය මේ ආකාරයෙන් උපුටාගනු ලැබුවේ ලංකාවේ මේ දිනවල ටෙලි නාට්‍ය රංගන ශිල්පිණියක් සහ ශිල්පියෙක් නිසා ඇතිව තිබෙන කතාබහක් නිසා.පෞද්ගලික නාලිකාවක විකාශය වෙමින් පවතින ටෙලි නාට්‍යක ප‍්‍රධාන චරිතය රගපානු ලබන එක්තරා රංගන ශිල්පිණියක් එහි නිෂ්පාදන කන්ඩායමට සහයෝගය නොදීමෙන් ඇති වූ අර් බූූදය හමුවේ එහි අධ්‍යක්‍ෂවරයා ද ප‍්‍රකාශයක් කර තිබුණි.
 
1dd0085f 3d74 4c0e 9b4a f640ee9ca580
 
උපුටා ගැනීම
 
මායාවී තුළින් දුෂේනි මියුරංගි ඉවත් කිරිම  වීම පිලිබඳ සැබැ සිදුවිම
මෙි වන විට ඉමහත් ජනප්‍රියත්වයට පත්ව තිබෙින මායාවී ටෙලි නාට්‍ය තුළ ප්‍රධාන රංග ශිල්පිණිය ලෙස කටයුතු කළ දුෂේනි මියුරංගි දිගින් දිගටම ඇයගේ පෞද්ගලික ප්‍රශ්න මත රූපගත කිරීම් සඳහා  නිසි පරිදි සහභාගි නොවීම හා මග හැරිම නිසා නිර්මාණයට සිදු වූ හානිය මත අවසන් වශයෙන් ඇය ඉවත් කිරිමට සිදුවිය.   එය ඉවත් කිරීමකට වඩා ඇය විසින් ඉවත් වීමකි. ⁣⁣අදින් ඇරඹෙන සතියේ විකාශය වන කොටස් දැකීමෙන් එය ඔබට මනාව අවබෝධ වනු ඇත.ඇය වෙනුවෙන් අපි අවසාන තත්පරය තෙක්ම රූපගත කිරීම් නතර කොට බලා උන්නෙමු. නමුදු ඇය නිර්දය ලෙස මගහැර සිටියා ය.ඊට පෙරාතුව ද අප ඇගේ ඇතැම් නොකටයුතු දරා ගත්තේ මහත්‍ වූ ආයාසයෙනි.ඒ සිදුවීම් වලින් එක් දෙයක් සරල වශයෙන් දක්වන්නේ නම් ඇය රූගත කිරීම් සඳහා වැන් රථයට ගොඩ වූ තැන සිට රූගත කිරීම් අවසන් වන තෙක් ඇගේ පෙමිවතා විසින් විඩියෝ ඇමතුම් වල රැඳී  සිටිමින් රූගත කරන දර්ශන දෙස බලා සිට ඇය සංකල්පගේ අතින් ඇල්ලුවොත් වැලඳ ගැනීමක් සිදු වුවහොත් අදාළ පුද්ගලයා විසින් දුෂේනිට කතා කොට පැය ගණන් ඉතා පහත් ලෙස  බනිමින් රණ්ඩු විම දිගින් දිගට සිදු විය.එවැනි අවස්ථා 30කට වැඩි වාර ගණනක් ඇය එක්වරම දර්ශන තලයෙන් පිටව ගිය බව නළු නිලයන්ට සේම තාක්ෂණ ශිල්පීන්ට ද රහසක් නොවේ. ඒ ඇයට තව දුරටත් වැඩ කිරීමට මානසිකත්වත්යක් නොමැති බව පවසමින්ය.එසේ  ගිය අවස්ථා කිහිපයකදී ම ඇය නැවත රූගත කිරීම්‍ සඳහා පැමිණියේ සති දෙක තුනකට පසුව ය.
ඇතැම් අවස්ථා වල නාලිකාවට ඇචසිදාැ ලබා දීමට නොහැකි වීම මත ඇයගේ කුරුණෑගල නිවසට ද ගොස් බැගෑපත් වී අපගේ වාහන වලින් ඇය රැගෙන ආ අවස්ථා බොහෝ ය.
ඒ කිසිවක් සිදු වූයේ අපගේවත්,  අනෙකුත් ශිල්පීන්ගේවත් වරදින් නොව ඇගේ පෞද්ගලීක ප්‍රශ්න මතය.තවත් බොහෝ දේ ලිවීමට තිබුන ද මා එය සටහන් නොකරන්නේ ඇය රංගන ශිල්පිණීයක් කිරීම සඳහා  මුලික අඩිතාලම දැමු අධ්‍යක්ෂවරයා වශයෙන් ඇයව අපහසුතාවයට පත් කිරීමට පෞද්ගලිකව කිසිදු අවශ්‍යතාවයක් මට නොමැති බැවින් හා අප වැදගත් ලෙස මේ කේෂ්ත්‍රය තුළ රැඳී සිටින බැවින් ය.එහෙත් ඇය  FBතුළ දැමු අසනීපය මත දින දෙකක් ඉල්ලු බව කියන කතාන්දරය ඇසුරේ මේ සටහන නොතබා සිටින්නට නොහැකි විය. ඈ ඒ සඳහන් කරන දින උදෑසන දුරකථන ඇමතුමක් හරහා සිදු වූ ගැටුමක් මත ඇය උදෑසන  8.00 ට පැමිණ 12.45 ට පමණ පිටව ගියේ ගෙදරට ටිකක් ගිහින් එන්නම් බව කියා ය. ඒ නික්ම යාමට අද උදෑසන වන තෙක් ඇයව සම්‍බන්ධ කර ගැනීමට අපට නොහැකි විය. අවසන කිසිවක් කරන්නට නොහැකි තැන සහය අධ්‍යක්ෂක FB පණිවිඩයක පළ කළේ තවදුරටත් රූපගත කිරීම් කිරීමට නොහැකි වුවහොත් නාට්‍ය පෙන්වීමට නොහැකි වටාපිටාවක ය.ඊට පෙර දුෂේනි  අවස්ථා 31 ක දී ද අප අපහසුතාවයට පත් කල බව ඇයට අමතකව තිබීම කණගාටුවට කරුණකි.හිතවත් දුෂේනී⁣ට කියන්නට ඇත්තේ ඔබේ හදවතට තටිටු කර සත්‍ය ව⁣ශයෙන්ම පසුගිය මාස කිහිපය  තුළ සිදු වූ සිදුවීම්‍ සිදු වූයේ අපේ වැරදි මතද නැත්නම් ඔබෙි පෞද්ගලික ප්‍රශ්න මතද කියා අසා දැන ගන්නා ලෙසයි.
මායාවී නාට්‍යට ඔබ යෝජනා වන අවස්ථාවේ මගේ හිතවත් අධ්‍යක්ෂවරුන්,නිෂ්පාදන කළමණාකරුවන් මට දිගින් දිගටම කතා කොට දුෂේනි ගන්නට නම් එපා කියා අවවාද කළේ ඇයත්‍, ඇගේ පෙම්‍වතාත් නිර්මාණ වලට දෙන වදය පහදා දෙමිනි.
එවැනි වටාපිටාවකත් මා දුෂේනිව සම්‍බන්ධ කර ගත්තේ ඇගේ පළමූ අධ්‍යක්ෂ වන මටවත්, මගේ නිර්මාණයටවත්, මහේෂ් රත්සර මහතාටවත් ඇය අසාධාරණයක් නොකරා වීය යන විශ්වාසයෙනි.එත් ඒ විශ්වාසය ?? ඔබ බිඳ දැමුවේ කෙසේද කියා තවමත් මට සිතා ගැනිමට නොහැකිය.ආදරණිය ප්‍රේක්ෂක ඔබට හිතෛෂී වෙනස් වීමෙන්‍ යම් අසාධාරණයක් සිදු වූවා නම්‍ මා හා මහේෂ් රත්සර මහතා, රංග ශිල්පීන් හා සියලු ශිල්පිනියන් වෙනුවෙන් සමාව ඉල්ලා සිටිමු.සිදු වූ අතැම් කිව නොහැකි සිදුවීම් තවදුරටත් දරා⁣  ගැනීමට නොහැකි නිසයි ඇය ඉවත් කිරීමට සිදු වූයේ.සැබැවින්ම එය ඉවත් කිරීමකට වඩා නාට්‍ය පවත්වාගෙන යාමට අපට ගත හැකිව තිබු අවසන් විසඳුමයි.ඒ තීරණය නොවන්නට මේ සතියේ සිටම මායාවී විකාශය වීම නතර වීමට ඉඩ තිබුණි. එමෙන්ම ඇයගේ අක්‍රමවත් වැඩ පිළිවෙළ නිසා අනෙකුත් රංගන ශිල්පින්ට සිදු වූ අපහසුතා කොතෙක්ද ?
ඔබ දර්ශන තලයට එනතෙක් ප්‍රවීණ රංගන ශිල්පීන් බලා සිටි වාර ගණන කොතරමිද ?
එමෙන් ම ඔබේ චර්යාව නිසා රංගන ශිල්පීන්, ශිල්පිනියන්ට සේම සාමාන්‍ය සේවකයින්ට ද වැටුප් අහිමි වූ දින ගණන දන්නවා ද ?
මෙම මායාවී කතාව ගොඩ නැඟු මහේෂ් රත්සර මද්දුමආරචිචි මහතාට
ඔබ නිසා පිටපත 13න් වතාවක් සංශේධනය කිරිමට සිදු වූ අතර ඔබ එනතෙක් අතුරු පිටපතක් ද රචනා කිරීමට ද ඔහුට සිදු විය. ඒ සඳහා සමස්ථ නාට්‍ය කණ්ඩායම සේම අදාළ අනෙකුත් පාර්ශවයන් ද සාක්ෂි දරනු ඇත.  එමෙන්‍ම දු⁣ශේනිගේ අසත්‍ය පුවතින් කම්පා වූ මා ඔබෙන් ගෞරවයෙන් ඉල්ලා සිටින්නේ අවසන් කාලය තුළ ඇය වැඩ කල අනෙකුත් නිර්මාණයන් හි ශිල්පීන්ගෙන්  ඇගේ හැසිරීම පිළිබඳ සොයා බලන ලෙසයි.  ඒවිට ඔබට සත්‍ය ⁣සිදුවීම් තේරුම් ගැනීමට හැකි වනු ඇති බවට මම විශ්වාස කරමි.
 
සඳුන් රාජකරැණා
මායාවී - අධ්‍යක්ෂ
අධ්‍යක්‍ෂවරයාගේ අදහස් පිළිබඳ උපුටාගැනීම අවසන් .
 
 e28d21c5 9059 4bbd b2bd aed6e99cfe4c
 
 
දුෂේනිගේ සටහන උපුටා දැක්වීම -
 
 0fcb3270 dd89 4c89 8e9a 34ba2635b78a
සුබ දවසක් වේවා මා හිතාදර රසික රසිකාවනි,
මා අද දින වන විට ඉන්න තැන, මේ රසිකත්වය, මේ ආදරය මා හට ලැබුනේ සියලුම දේ ලැබුනේ මාගේ ප්‍රේක්ෂකයා වන ඔයාලා නිසා කියා මා සිතනවා, ඒ වගේම ඒ ආදරය හැමදාම ඔයාලා මට දෙන බව මට විශ්වාසයී.....
මා මෙම පොස්ට් එක දාන්නේ.... ඔබ සියලුම දෙනා දැනුවත් කීරීම පමනක් වන අතර... කිසිදු කෙනෙක් හට අපහසයක් හෝ අපහසු තාවයකට පත් කිරීමට නොව... මා ගැන දැමු පොස්ට් එකක් නිසා මට ඇතිවූ අපහසු තාවයක් සහා මාගේ දෙමාපියන් ඒ නිසා වූ අපහසුතාවය නිසාම පමණකි....
2025,03,07 වන දින'මායාවී' ටෙලිනාට්යේ වැඩ කිරිමට යෙදි තිබුනේ.... ඊට පසු දිනයන් හී මා ප්‍රධාන චරිතයෙන් දායක වන මාගේ අළුත් ම ටෙලි නාට්යක රූපගත කිරීම තිබුනු නිසා මා හට එමගින් ඇති වූ මහන්සියට මට අසනීප වී තිබුනි....
එසේ තියා 'රාජකාරිය දේව කාරිය' කියා සිතා මා මට යෙදි තිබුන දිනයට පැමිනියේය.... නමුත් එදින මට අපහසු තාවයක් සහා අසනීප තත්වයකට දැනුනු නිසා මා ටෙලි නාට්ය නිශ්පාදක තුමාට එය දැනුවත් කර කියා සිටියේ මා හට අසනීප නිසා මාහට දින දෙකක නිවාඩු කාලයක් දෙන ලෙස ඉල්ලා සිටියේ.....ඒ අනුව මා ඒමට යෙදි තිබුනේ මාර් තු මස 10 වන දිනය..... : මා සිතනවා මා හට ඇති අසනීප තත්වය මා දැනුවත් කර සිටියද මා ඒ අසනීපය කුමක්ද කියා දැනුවත් කිරිම අවශ්‍ය නැති බවය. මොකද එය පෞද්ගලික මතයක් නිසා.....
මාර් තු   මස 10 වන දින ආපසු ඒමට යද්දි තමා මා දැක්කේ මා ගැන ෆේස්බුක් පිටුවක පළවූ සටහනක් : එයා මා මෙයට දාන්නම්*
එය සටහන් වූයේ
" දුශේනි මියුරංගි ඉක්මනින් මායාවි නාටය කන්ඩායම අමතන" බව කියාය...
එසේ කිරීමෙන් බලාපොරොත්තු වන දේ මාහට තාම සිතා ගන්නට නොහැකිය.... එය මා ආදර මා සමග තිරය බෙදා ගන්නා මාගේ සහෝදර සහෝදරියන්ද දමා ඇති බව දැක මා කලකිරුනි.... දුක සැප බෙදාගත ඔවුන් එසේ කලේ ඇයිද යන්න මා දන්නේ නැති මන්ද ඔහුන් මට එකදු හෝ පණිවිඩයක් මට දුරකතනයට එවා නැත.... මාගේ දුරකථනය එක් දිනයක් ක්‍රියාවිරහිත කර තිබුනද මා නිශ්පදකවරයාට පලමු දිනම මට දින 2 ක විවේකයක් අවශ්‍ය බව දැනුම් දී පසුවයි එය ක්‍රියා විරහිත කරේ....
මා එයින් තේරුම් ගත්තේ මෙය හුදෙක් මාහට එල්ල කල අපහාසාත්මක දෙයකි, එතනින් පසුව මා ඔහුන් අමතා මේ තත්වය තේරුම් කල නමුත්... මා හට එයට නිසි පිළිතුරක් හමුවුයේ නැත.... මා සිතනවා රංගන ශිල්පියෙකුටද අසනීපයක් හෝ වීඩාවක් දැනීමට හැකියාවක් ඇත මොකදයත් ඔහුන්ද මිනිසුන් වීම නිසා.... නමුත් මා හට ආරංචී උයේ මා වෙනුවට වෙන අයෙක් මේ වෙනුවෙන් යොදා වැඩ කටයුතු කරනයන බවයී... එය මා හට කිසිදු හිත් රිදීමක් නැත.මා හට ඇත්තේ මා ගත් දින දෙකට ඔහුන් ඒ තරම් දෙයක් කිරීමට අවශ්‍ය උනාද යන්නයී. අසනීපයක් නම් කරුණිකව බැලීම ඔහුන් ගේ මනුශ්‍යකමය...
මේ පොස්ට් මගින් ඇති වූ අපහසු තාවය මා සහා මාගේ පවුලේ අය දනී... එමගින් විශාල සමාජ මාධ්‍ය ගණනාවක මා ගැන මඩ පචාර එල්ල උනි. එමගින් ඇති වූ අපහසුතාවය නිසා මා ඔහුනට කියා සිටියේ මාහට දීමට ඇති හිඟ මුදල මා හට දීම සහා මගේ ගැන ඔහුන් පොස්ට් එකක් දාමා උන දේ අනෙක් අයට පැහැදිලි කිරිම කලහොත් මා මෙයට නැවතත් එන බවයී.
නමුත් එය කිරීම එයාලා කලේ නැත.මා සිතනවා වැරද්ද කාගේ උනත් කාන්තාවකට අපහස කීරිම පිරිමි කමට තියා මනුෂ්‍යය ගතියටද අවුලකි.මොකද අපි සියලුම දෙනාට අක්කා ,නංගී ,අම්මා කෙනෙක් සිටින නිසාය.
කොතරම් දේවල් කිවුවද ඔහුන්  කාන්තාවකට කල අපහසය  නිවැරදී කිරීම අපොහොසත් වීම දුකකට කරුනකී.
ඉන් පසු ඔහුන් වෙන කෙනෙක් යොදා නිර්මානය කරගන යාමට තීරණය කලේය.තවද ඔහුන් කියා සිටියේ මේ චරිතය වෙනුවෙන් මා කල දෙයක් නැති බවත් ඔහුන් විසින් නිර්මානය, චරිතය, ප්‍රෙක්ශක ආදර ඇති කර බවත් ය.
මාගේ ආදරණීයම ප්‍රේක්ශකයාට කීමට ඇත්තේ.... මා මෙ නිර්මාණයෙන් ඉවත් උනේද මේ නිර්මාණයට අපහස කලේද නැත.
හිතයිශීට ආදරය කල සියලුම දෙනාට ස්තුතිය.🫶🏻
දුශේනි සමග ආදරයෙන් බැදීලා ඉන්න සියලුම දෙනාට ස්තුතිය. මා මෙය නිවැරදි කලේ මෙය අඩුම නිවැරදී කිරීමකට ඔහුන් අපෝසත් වීමය. ඔහුන් මා සමග කතා කල සියලුම දුරකතන සංවාද.මා වෙනුවෙන් කතා කල පවුලේ අය කතාකරපු සංවාදද ඇත.
මා මෙතනින් පසුව පොස්ට් කිසිදෙයක් දමන්නේ නැත.
නමුත් මා හා කතාකීරිමට දෙයක් ඇත්නම් මගේ දුරකතනයට අමතන ලෙස කාරුනීකව ඉල්ලා සිටිමි. මා සිතනවා දුවෙක් නංගි කෙනෙක් කාන්තාවක් හට ඇති වූ අපහසූතාවය නිවැරදී කිරීමට පොස්ට් එකක් හෝ දැමීමට බැරි වූ ඔහුන් මේ පොස්ට් එක දැක කුමක් හෝ දැමීම ලැජ්ජාවට කරුනක් වන බව නිසාය.
ඉතින් මා ආදරනීය මාගේ රසික රසිකාවනී.... ඔයාලා මට මහමෙරක්. ඔබ සියලුම දෙනාට මා හට සියලුම චරිත වලට ආදරය කිරීමට පටන් ගත්තේ මා නිසා බව මා දනිමි තවද,
මා මින් පෙර වැඩ කල නිර්මාණයට මා දායක උනේ නිර්මාණයේ මැදක සිටය. මා රාජ කාරිය දේව කරීය කියා දනි. එම නිර්මාණය වෙනුවෙන් එම චරිතයට මා පන දුන්නේය. නිර්මාණ වල වගකීම මා හොදින් දන්නා බවට එය හොද නිදසුනකි.
ආයෙත් වතාවක් මා කියා සිටින්නේ මා මේ නිර්මාණයෙන් ඉවත් උනේ නැති බවත් ඔහුන් එය සදහා අයෙක් යොදා කරගන යන බවත්ය.
තවද මේ සියලුම දෙනාට සුබ පතනවා නිර්මාණය සාර්ථකව කරගෙන යාමට. තවද නිර්මාණයක් සාර්ථක  වන්නේ එක් අයෙක් හෝ දෙදෙනෙක් මත වන දෙයක් නොව සියලුම දෙනාගෙන් එකමුතුවෙන් වෙන දෙයක් වන බව මතක් කරමි🙏
මා හා සිද මා ගැන සොයා බැලූ සියලුම දෙනාට ස්තුති. ඒ වගේම මාහට ආදරය කරන සියලුම ප්‍රේක්ශකයින්ට අවංකවම ස්තුති වෙමි. ඉදිරියේදිත් මා සමග ඉන්න බව මා හොදින් දනිමී.
 
මීට දුශේනි මියුරංගි  
උපුටා ගැනීම් අවසන්.
96189480 6920 4161 abd4 3cd88a37d427
 
දුෂේණි නම් වූ රංගන ශිල්පිණිය සහ සචින් ලියනගේ නම් වූ රංගන ශිල්පියා අතර පෙම් හබයක් ඇති බව ඔවුන් ප‍්‍රසිද්ධියේ පවසා ඇත.
මේ පෙම් හබය ට බොහෝ දෙනා ගේ එල්ලවී තිබෙන්නේ විරෝධයක්ය. පේ‍්‍රක්‍ෂකයන් දුෂේණිට බොහෝ අවවාද කර ඇත්තේ සචින්ගෙන් අයින් වෙන ලෙසය. ඒ ඇයට රංගන ශිල්පිණියක් ලෙස යාමට දුර ගමනක් ඇති බැවිනි.
සචින් දුෂේණිට නීති රීති පනවමින් ඇයට නිදහස්ව රගපෑමේ නොයෙදීමට ඉඩක් නොදෙන බව බොහෝ දෙනාගේ අදහසයි.
සචින් යනු ආත්මාර්ථකාමී යම් ආකාරයක  ඊ ර් ෂ්‍යා සහගත පෙම්වතෙකු බවයි.
ශලනි සචින් ගෙන් ගැලවුනේ හොඳ වෙලාවට යැයි සමහරු අදහස් ප‍්‍රකාශ කර තිබුනි.
 
මේ සියලු කරුණු වල අ ර් ථය රාවණා සම්බන්ධව ඉතිහාස සාහිත්‍ය තුළ ඇති කරුණු දහය මිනිස් සිත් තුළ පේ‍්‍රම ය ආදරය යැයි අ ර් ථ ගන්වා ගන්නා බැවිනි.
මිනිස් සිත් දෙකක් යම් කැමැති මොහොතක් තුළ එකගවෙමින් පේ‍්‍රමය ප‍්‍රකාශ කරගැනීමෙන් පසු හැසිරෙන විදිහ තුළ අනෙකාට දෙන නිදහස තුළ අනෙකාට ව විශ්වාස කරන ප‍්‍රමාණය තුළ, නිදහස තුළ, සබඳතාව ශක්තිමත්ව පවත්වාගෙන යා හැක.
සචින් සහ දුෂේනිගේ පෞද්ගලික සම්පන්ධතා තුළ ඇතිව ඇතැයි හැගෙන ඊ ර් ෂ්‍යාව ,සැකය, මානය ඇතුළු සියලු මනුස්ස හැගීම් තුළින් ඔවුන්ගේ වෘත්තීය වටපිටාව  විනාශ කළයුතු නැත. මන්ද රංගන ක්‍ෂෙත‍්‍රය තුළ නිරතවන ඔවුන් කටයුතු කරන ටෙලි විෂන් මාධ්‍ය තුළ එක පැයක්, තත්ත්පරයක් යනු මුදල්ය. එමෙන්ම අනෙක් අයගේ කාලය ය.
ඉතිහාසයේ නළු නිළියන් අතර සම්බන්ධකම් ඇතිව තිබුනිි. ඔවුන් පේ‍්‍රම කළේය. ප‍්‍රශ්න ඇති කරගනු ලැබුවාය. එහෙත් ගහගෙන මරාගෙන වුවද රූගත කිරීම් වලට නොපැමිණ හෝ පැමිණ මග හැර ගියේ නැත. කොටින්ම පැවසුවහොත් පොලු තිබ්බේ නැත. නිල්වු මුහුනු වේශ නිරූපණය කොට ගෙන කිසිවක් සිදුනොවූ ලෙස රගපා තම යුතුකම මෙන්ම වගකීමද ඉටු කරනු ලැබුවාය.
දුෂේණි සහ සචින් අතර ඇති සම්බන්ධය තුළ සචින්ගෙන් බලපෑමක් වී දුෂේනිට හැසිරෙන්නට සිදුව ඇතිව ඇතැයි  පැවසෙන ආකාරය මිනිස් සබඳතාවල දකින්නට ලැබෙන ඛේදණිය තත්ත්වයකි.
මෙවන් කාරණා නිසා මේ රංගන ශිල්පීන් සමග වැඩ කිරීමට අධ්‍යක්‍ෂවරු නිෂ්පාදකවරු පමණක් නොව රංගන ශිල්පීන්ද කැමති නොවනු ඇත.
 
0edd0ed8 1c69 451b 9b7f 418e10f768ca
 
කෙසේ වුවත් මේ පිළිබඳව මේ ආකාරයෙන් සිදුවන විට නළුවන්ගේ ඊරෂ්‍යාවට නිළියන්ට විවිධ ගැටලු වලට මුහුන දෙන්නට වෙන වග ඉතිහාසයේ යම් යම් අවස්ථාවල යම් යම් රංගන ශිල්පීන්ද සාක්‍ෂි දරණු ඇත. එමෙන්ම වර්තමානයේද ප‍්‍රසිද්ධ ජනප‍්‍රිය යැයි කියනා රංගන ශිල්පීන්, රංගන ශිල්පිණියන් ට රූගත කිරීම් වලදී කරනා නොකටයුතු බොහාමයක් පවතින බවද නොරහසකි. සමහර නිළියන් ඒ සියල්ල ඉවසා දරාගනිමින් තම කා ර් යය හැකි උපරීමයෙන් අවසන් කරනු ලබන බව නොරහසකි. දන්නෝ දනිති. අධ්‍යක්‍ෂවරුන් ට පවා ඒ ගැටලු වලට පිළිතුරු නැති තරමට ඔවුන් නිහඩව සිටින බව දැනගන්නට ලැබේ.
එය අතීතයේදීද සිදුව ඇති බව ප‍්‍රසිද්ධ රංගන ශිල්පිණියක් ප‍්‍රකාශ කර තිබුණි.
 
තිරයෙන් පිටුපස සිදුවන බොහෝ දේවල් වර්තමානයේ සමාජ මාධ්‍ය තුළට පිවිසීමෙන් සිදුවන්නේ උඩ බලාගෙන කෙළ ගසාගැනීමක් වැනි සිදුවීමකි.
දුෂේණි සහ සචින්ගේ සිදුවීමෙන් අපිට පෙනී යන්නේ ද එයයි. මන්ද මේ වනවිට දුෂේණි සහ සචින්ගේ පෞද්ගලික ජීවිතයට බලපෑම් කරනා තරමට සමාජ මාධ්‍ය තුළ බොහෝ දෙනා දුෂේනිට අවවාද  අනුෂාසනා  කර තිබේ. මේ හේතුවෙන් සචින් සහ දුෂේනි යම් මානසික පීඩාවකට පත්වීම වැලක්විය නොහැක.
දෙනොම සාමාන්‍ය මනුෂ්‍යයන් බැවින් ඔවුන්ට ඔවුන්ගේ ප‍්‍රශ්ණයක් ඇත්නම් ඒවා විසඳා ගැනීමට ඉඩ දී ම වඩා හොඳය. රසිකයින්ට හෝ වෙනත් පා ර් ශවයන්ට  ඔවුන්ගේ ජීවිතවලට පොලා පැනීමට ඉඩ ලබා නොදිය යුතුය. සහ ඒ සඳහා අයිතියක් ද නැත. ඔවුන් තිරයේ දකින්නේ රගපෑම් පමණි. නිෂ්පාදකවරුන් සහ අධ්‍යක්‍ෂවරුන් සමග ඇති කරගන්නා ප‍්‍රශ්න ඔවුන්ට විසඳා ගන්නට ඉඩ හැරිය යුතුය. පේ‍්‍රක්‍ෂකයින්ගෙන් ඔවුනොවුන් සමාව ඉල්ලා ඇත. පේ‍්‍රක්‍ෂකයින් ඔවුන්ට සමාව දිය යුතුය. ඔවුන් කරන්නේ වෘත්තීමය කටයුත්තක් පමණි. ඒ තුළ ඇතිවන අභ්‍යන්තර අර් භූද  ඔවුන් විසින් විසඳා ගනු ඇත.
 
කෙසේ වුවද ටෙලිවිෂන් කර්මාන්තය තුළ නිර්මාණකරුවන්ට මුහුන දෙන්නට වන විවිධාකර නළු නිළි ගැටලු නිසා නිෂ්පාදකවරාට ආර්ථික වශයෙන් සිදුවිය හැකි පාඩුව සුළුපටු නොවනු ඇත.
 
නළු නිළියන්ට වෘත්තීය විනයක් මෙන්ම වගකීමක් ද තිබිය යුතුය. අතින් ඇල්ලීම, ඇස් දිහා බලගෙන සිටීම, මුහුුණට මුහුණ ලංවීම, මෙන්ම පේ‍්‍රමණිය ලෙස බැලීම, සතුටින් සිටීම, සිප ගැනීම ,තුරුළු වීම තහනම්  වැනි කොන්දේසි චරිතය බාරගැනීමට පෙර නිර්මාණ කරුවන්්ට දැන්විය යුතුය. එවිට කිසිවකු අපහසුතාවයට පත්වන්නේ නැත.
 
හෙට දිනක දුෂේනි සචින් ගේ ආදරය තුළ ඇති කෙන්දේසි අවබෝධකොටගෙන රංගනයට පිවිස තම වෘත්තීය නිසි ලෙස සහයෝගයෙන් කරනු ඇත. ඇයට රංගන ක්‍ෂේත‍්‍රයෙන් අයින් වුවහොත් රැකියාවක් සොයා ගැනීම හෝ ලංකාවෙන් පිටව ගොස් ජීවත්විය හැකිය. අප කළයුත්තේ ඇයව මානසිකව නොවට්ටා ඇයව ශක්තිමත්කොට ඇයට ඇය වන්නට ඉඩ හැර ඇයගේ පෞද්ගලිකත්වය ආරක්‍ෂා කිරීමය.
සචින් සහ දුෂේණි පිළිබඳ නළු නිළියන් අතර කුමන අදහසක් වේදයැයි ඇතිවන කතා බහෙන් තේරුම් ගත හැකිය.
ඔ්නෑම ක්‍ෂේත‍්‍රයක එසේය . හොඳ වැඩේ කියන්නට රහසින් බොහෝ අය ඉන්න බව කව්රුත් දනිති. මේ මොහොතේ දුෂේනි තම වටපිටාව තේරම් ගත යුතුය. ඇය බුද්ධිමත් විය යුතුය.
සමරිය
 
 
කෙසේවුවද වෛද්‍යවරිය ට ලිංගික අතවර කළ පුද්ගලයා අත් අඩංගුවට ගෙන තිබේ. දේශබන්දු සොයා ගැනීමට  තවමත් නොහැකිව තිබේ.
ගනේමුල්ල සංජීව ට වෙඩි තැබීම  ට අදාළ තරුණිය සොයා ගැනීමටත් නොහැකිව තිබේ.
පළාත්සභා ජන්දයක් ද නුදුරේම පවතී.
මාලිනී ෆොන්සේකා මිය ගියා යැයි Postසමාජ මාධ්‍ය තුළ ප‍්‍රචාරය වෙමින් ද පවතී.
සාමජ මාධ්‍ය යනු ජනතාව නිදහසේ සැරිසරණ මාධ්‍ය කලාපයයි. එයට සීමා බන්ධන නැත. එහෙයින් බොහෝ දේවල් වාර් ථා වන්නේ ,අදහස් දක්වන්නේ තරාතිරම් ඇති -සාමාන්‍ය ,අසාමාන්‍ය සමාජයක සාමාජික සාමාජිකාවන්ය. ඔවුන්ට ඇත්තේ පුදුම හදිසියකි.
බොහෝ අය සචින් ටොක්සික්යැයි කමෙන්ට්ස් වල ලියා තිබිණි. සචින් පමණක් නොවේ සමස්ථ සමාජයම ටොක්සික්ය. සචින් ට එලෙස පවසන්නෝ තුළද ටොක්සික් සිතුවිළිය.
සමාජ මාධ්‍ය යනු ටොක්සික් සමාජයක සාමාජික සාමාජිකයින් විසින් හසුරවනු ලබන නිදහස් සීමා බන්ධන නැති ටොක්සික් මාධ්‍ය අවකාශයකි.
හෙට දවසක දේශ බන්දු පිළිබඳ කතාව මිනිසුන්ට අමතක වී වෙනත් කතාවක් කරළියට එනු ඇත.
සමාජ මාධ්‍ය තුළ තවත් කව්රු හෝ පිළිබඳ විවේචන එල්ල කරනු ඇත. පහර දෙනු ඇත . විවේචනය කරනු ඇත.
දුෂේනි සහ සචින් හෙට දිනක විවාහ වනු ඇත. සමහර විට දෙදෙනා වෙන් වනු ඇත. අපට සිතන්නට හැක්කේ එපමණකි. එමෙන්ම ගනේමුල්ලේ සංජීවගේ මරණයට වගකිවයුතු යැයි පවසන තරුණිය අල්ලා ගනු ඇත. නැතහොත් ඇය මිය ගොස් ඇතැයි හෝ අතුරුදහන්ව ඇතැයි වාර් ථා වන්නට ද හැකිය. මේ සමාජය ටොක්සික්ය. සමාජ මාධ්‍ය ඇතළු සියලු මාධ්‍ය ආයතනය ටොක්සියක්ය. කන ගෑම බීම පවා ටොක්සික්ය. උග‍්‍ර විෂ  සහිතය.
ඉතින් අපේ සිතුවිළි එසේ නොවේද ?
 
ඔබට පුළුවන්නම් එයින් ගැලවෙන්න .
Back to top
Go to bottom