ෆේස්බුක්, යූටියුබ්, ට්විටර්, ගූගල් ප්ලස්, ඉන්ස්ටග්රෑම්, Snapchat, Reddit, Tumblr, Pinterest සහ LinkedIn සම්බන්ධයෙන් 2014,2015, 2016 වරින් වර පුද්ගල පිරිසක් ඉලක්ක කර කරන ලද ප්රශ්න විමසීම් වලදී ඒ අය පසුගිය කාලයේ ලබාගත් මානසික ප්රතිකාර ගැන විස්මය ජනක ප්රතිඵල ලැබුණ බවත් බොහෝ අය ෆේස් බුක්ට අමතරව තවත් මාධ්ය රැසක් වෙත යන්නේ පාළුව තනිකමට පවතින මානසික පීඩනයකින් සුවය ලබන්නට බවත් ඒත්තු ගෙන ඇත.
වැඩිපුරම සමාජ මාධ්ය රාශියක් එකවර භාවිත කරන්නන් බහුතරය විශාදයෙන් පෙළෙන අය බවද සොයාගෙන ඇත.
එවැනි අයගේ සාමාන්ය සමාජය සමග මුහුණට මුහුණලා ඇසුරු කිරීම් අතිශය අවම වන අතර හැසිරීම් වලදී මානසික අඩුවක් හෝ ලජ්ජාවට තුඩු දිය හැකි කාරණාවක් පෙන්නුම් කර ඇත.
මාධ්ය සංඛ්යාව ඉහල දැමීමට, සෘණ මනෝභාවය හා හැඟීම් හේතු වන බවත් එක් එක් මාධ්ය තුළ සංස්කෘතික උපකල්පන idiosyncrasies සැරිසැරීම එන්ට එන්ටම දුෂ්කරවී ඇති බවත් පර්යේෂණයේදී කියා ඇත.
නැවත නැවත බහු මාධ්ය වෙත යාමට පෙළැඹීම මෙහිදී වළක්වා ගත හැකි නම් විශාද රෝග තත්ව මතුවීමේ ප්රවණතාවය අඩු කරගත හැකි බවද පර්යේෂණයෙන් පෙන්වාදී ඇත.